.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند نماینده غرب مازندران از بانک ها
بانک‌های صادرات و تجارت مازندران تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده را پرداخت نمی‌کنند!
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: بانک‌های صادرات و تجارت در استان مازندران پرداخت وام با بهره 17درصد به کشاورزان خسارت دیده را تقبل نکردند....
بانک‌های صادرات و تجارت مازندران تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده را پرداخت نمی‌کنند!

شمال نیوز : قاسم احمدی لاشکی، در گفت‌وگویی با انتقاد از حمایت نکردن دولت از کشاورزان خسارت‌دیده مازندرانی، اظهار داشت: در بهمن ماه سال گذشته بارش شدید برف آسیب‌های جدی به کشاورزان مازندرانی وارد کرد اما تا به امروز اقدام موثر و جدی در راستای حمایت از این کشاورزان خسارت‌دیده از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه پس از گذشت یک سال در راستای پرداخت وام به کشاورزان خسارت‌دیده، هنوز بانک‌های صادرات و تجارت در استان مازندران پرداخت این وام را تقبل نکرده اند، افزود: مقرر شد که پس از گذشت یک سال، به کشاورزان خسارت‌دیده برای بازسازی مزارع و انبارها، وام با بهره 17درصد پرداخت شود که درخصوص پرداخت این میزان وام با بهره زیاد هم شک و شبهاتی وجود دارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان مازندارنی از جمله برنج‌کاران با رنج و سختی به کشت محصولات کشاورزی می‌پردازند اما تاکنون حمایت عملیاتی از سوی دولت در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از جمله بارش سنگین برف مشاهده نکردند، به همین دلیل کشت محصولات کشاورزی برای کشاورزان استان مازندران دیگر صرفه اقتصادی ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 23 دي 1393
آقای استاندار عزیز ؛ بانک تجارت که روبروی استانداری است این طوری شانه از مسئولیت ها و خدمات خالی می کند وای به حال دیگران . برای دریافت یک وام اندک به بانک تجارت مراجعه کردم اما وام را که نگرفتم هیچ یک ماه وقتم تلف شد . تو رو خدا یکبار هم که شده به عنوان مشتری و ناشناس سری به بانک تجارت بزن و ببین چه خبره .
علی 23 دي 1393
اقایان تو رو خدا به فریاد سرمازدگان برسید این چه وضعیه هر بانک ساز خودشو میزنه تو این استان کی باید هماهنگ کنه اونارو واقعا متاسفم برا این همه هرج و مرج بانکی
نا شناس 23 دي 1393
سلام همین امروز بعد از یک سال دوندگی تکمیل پرونده خسارت از برف سال گذشته به دامداری ریس بانک ملت محمودآباد متآسفانه با گیر دادن بی مورد از ادامه کار ممانت کردند آقای استاندار : با حرف زدن و حلوا حلوا گفتن مشکل حل نمی شود به میان مردم بیایید و ببینید این آقایان مسئولین چه بلایی به سر مردم می آورند
ali 23 دي 1393
بازم دم قاسم احمدی گرم که به فکر کشاورزان هستش بقیه نمایندگان موقع رای گرفتن به فکر کشاورزان هستن
نا شناس 23 دي 1393
همه بانك هاي تجارت در ساري اينگونه است. مخصوصا بانك تجارت در خيابان دروازه بابل، شعبه فردوسي و ....
نا شناس 23 دي 1393
چرا رياست بانك را به كساني مي دهند كه جوان و بي تجربه هستند... بانك تجارت بر چه اساسي استخدام مي كند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 دي 1393
بانك تجارت مشكلات ديگر هم دارد كه ارباب رجوع ها فقط مي بينند........
سروش 24 دي 1393
بارها نظراتم در این سایت سانسور شده! حالا هم اگر سانسور کنید خیلی عجیب نیست ، چرا در دولت دهم در سال 91 زلزله در غرب کشور آمد دولت سریع دست بکار شد مسکن ساخت و تحویل مردم داد که کار شایسته ای بود اما برف شمال در سال 93 دولت یازدهم قرار شد وام با بهره ی 17 درصد بدهد را نتوانست جامعه ی عمل بپوشاند اختلاف از کجا تا کجاست بین حرف تا عمل !!!
حسن 25 دي 1393
توروخدا همینطورازحق ازدست رفته مادفاع کنیدتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.